vrijdag 14 september 2018

Bram loopt, reis mee en lees wat er allemaal mogelijk is

Beste lezer,
Ieder spel heeft zijn spelregels. Ook progressieve ME heeft spelregels. En die spel regels ken ik al meer dan 14 jaar. Maar spelregels kun je ook veranderen. Dat heb ik gedaan en dat doe ik nog steeds. Voor mij betekent progressieve ME niet opgeven. Kan niet bestaat niet voor mij. Opgeven is geen optie.
Op dit moment sta ik op een punt om weer stappen vooruit te zetten. Ik wil weer meedraaien in de maatschappij, een bijdrage leveren. Vooruit en de spelregels weer veranderen. Maar ik wil ook aan anderen laten zien dat je niet moet opgeven, ga de uitdaging aan. In 2004 kon ik niet meer lopen. Nu 2018 loop ik en kan ik nog veel meer. In mijn hoofd ben ik nooit gehandicapt geweest. Doorgaan… dat zat in mijn hoofd.
En nu ik weer door kán gaan, wil ik ook door gaan.
Mijn volgende doel is om weer zelfvoorzienend te worden. Loskomen uit het zorgsysteem.
Hoe ik dat wil doen? Ik wil starten met de opleiding Tuina masseur. Met deze opleiding kan ik ook weer mensen verder helpen! Daar heb ik jullie hulp wel bij nodig. Kijk op mijn Facebook pagina wie ik ben en vooral wat ik doe. Het afgelopen jaar heb ik alles vastgelegd.
Mensen ik heb zo’n zin om deze opleiding voor Tuina masseur op te gaan pakken. Help mij daarbij zodat ik ook weer mensen kan verder helpen.
kijk ook op https://www.doneeractie.nl/bram-wordt-masseur/-29691
Ik stel het zeer op prijs als jullie dit willen delen
Volg mij ook op facebook,  bram loopt op facebook
Dank jullie wel, mooie groet Bram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten