vrijdag 14 september 2018

goede middag allemaal,

Nee deze blog gaat niet over progressieve, invaliderende ME maar ja het komt er wel in voor omdat deze blog over mij gaat, met nu als uitgangspunt.

Feitenlijk is mijn reis begonnen in maart 2004 in een verpleeghuis, daar gekozen voor verbetering van mijn conditie door fysieke inspanning, kop thee zelfstandig drinken was een uitdaging.

Nu 14 jaar later, nog steeds mm voor mm aan het bouwen, met een heel groot verschil, terugval gaat niet meer per strekkende meter, maar ook per mm.

Morgen, zaterdag 15 september start ik met de opleiding tot Tuina Masseur https://www.qing-bai.nl/tuina-massage
Voor mij is dit de kans om de stappen die ik qua gezondheid gezet heb in eerder genoemde 14 jaar te zorgen dat het door mij bereikte niveau nu mijn basis wordt.
Nieuw vervolg aan mijn reis van trainen, herstellen en kwaliteit terugvinden.
Mijn eigen re-integratie met eerste doel stappen voorwaarts in kwaliteit van leven, mooie mogelijkheden voor mezelf creƫren en vooral toenadering naar de maatschappij/de wereld
De vorm waarin dit nu gegoten is geeft geen grenzen aan voor tijdens mijn studie en erna.
Ontbreekt mij nu nog aan goede financiele onderbouwing.
Ik heb toch gekozen om nu te beginnen met de opleidingen en alles wat hiermee samenvalt.
Uitstel is zo goed als zeker afstel.



Blijf dit alles volgen via facebook bram loopt
En natuurlijk ook erg belangrijk, doneeractie bram loopt
Groet Bram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten