vrijdag 14 september 2018

de basis

Goede middag allemaal,
Ik wil even vertellen waar mijn basis uit bestaat
8 trainingen per week.
Zondag duurloopje
Maandag sportschool
Dinsdag Dao Ying Yangsheng Gong en intervaltraining hardlopen samen met mijn trainer Tom Sieverding (bewegingswetenschapper en fysiotherapeut
Woensdag staat mijn fiets centraal en sportschool
Donderdag sportschool
Vrijdag Dao Ying Yangsheng Gong de plek waar ik dao yin yangsheng gong volg en uitleg  en later op de dag een duurloop
Zaterdag vanaf 15 september om de week van 12 uur tot 18 uur les, ik volg de opleiding Tuina massage https://www.qing-bai.nl/tuina-massage
Vanaf 29 september vermoedelijk vanaf 10 uur ivm eerst oefenen als groep

Dit systeem zorgt er in mijn geval voor dat ik een degelijke kapstok heb.
Waardoor het gegeven dat ik door mijn progressieve ME energie beperkt en impuls ben wel speelt maar ik hiervan geen speelbal meer ben.
Begin van een stabiele basis? Wat mij betreft wel.
Heel voorzichtig ben ik aan het uitbreiden op sociaal gebied en een hele grote stap gezet door
15 september te beginnen met de opleiding Tuina Massage.
Blijf aub mijn verhaal Bram Loopt en https://www.doneeractie.nl/bram-wordt-masseur/-29691
delen
groet en mooie avond Bram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten