donderdag 27 september 2018

delen van mijn verhaal, inspiratiebron voor anderen

Mensen gaven aan het moeilijk te vinden om mijn verhaal te delen.
Vooral aan mensen die mij niet kennen of niet goed
In het kort
Ik ben in
1989 ziek geworden
1992 diagnose ME
1996 progressieve invaliderende ME
In 1996 hoopte mijn huisarts dat ik akkoord ging met een elektrische rolstoel.
Zodat ik af en toe buiten kwam en zelfstandig brood kon kopen en praatje kon doen


2004 zo slecht opname verpleeghuis
Knockout na 10 tellen voor de 3de x
Na 9 weken voorstel blijvende opname omdat ik te grote belasting voor naasten en de maatschappij zou zijn qua zorg en onwillekeurige bewegingen.
Deze laatste werden door de maatschappij, orde handhavers etc steeds meer als aggressief gedrag aangezien.
Niet mee eens
Compromis geaccepteerd
5 dagen dagbehandeling per week


3 jaar fysiek getraind om via een super conditie alle negatieve gezondheidszaken af te zwakken.

Met andere woorden, ik ben ondanks knockout na 11 tellen opgestaan.
oktober 2010 de marathon van amsterdam in 3 uur en 24 minuten.

1 september 2017 vrij van kortsluiting in mijn hoofd
Reden om het per 1 mei 2018 anders aan te pakken
Uitgangspunt
Stabiliteit vergroten
Allround fit
Mijn vorm van reintegratie opzetten
Train nu 8 x per week
15 september gestart met opleiding Tuina massage
Wat kenmerkt mij
Nooit opgeven
Nee bestaat niet
Positief blijven
Alleen naar mogelijkheden kijken
Zelf mogelijkheden creëren
anderen inspireren, gezond of bijna gezond

Heb ik hulp nodig
Jazeker
Steun mij dit jaar via donaties https://www.doneeractie.nl/bram-wordt-masseur/-29691
Waarvoor
Opleiding Tuina massage
alle kosten eromheen, begeleiding, trainingen, etc
Volg mij massaal op https://www.facebook.com/…/Athl…/Bram-loopt-285371548729115/
of http://bramloopt.blogspot.com/
Doneren kan ook met vrienden een keer afspreken de statiegeldbonnetjes van 1 week dit storten op 1 rekening en dit bedrag overmaken als statiegeldactie naar https://www.doneeractie.nl/bram-wordt-masseur/-29691
Andere ideeën graag delen op facebook bram loopt
groet bram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten