donderdag 20 september 2018

eerste studiedag opleiding Tuina Massage

goede middag allemaal,

De eerste studiedag is een feit en wat voor 1.
Ging perfect en nog mooier mijn intuitieve keuze hiervoor klopt volledig

De basis staat er.
Nu verder bouwen.

Blijf me volgen op  doneeractie bram loopt belangrijk om komende maanden alles wat nodig is te kunnen blijven doen.
Voeding, trainen, dietiste, fysiotherapeut/bewegingswetenschapper, Dao Ying Yangsheng Gong en bovenal de opleiding en alles wat er omheen komt kijken.

Bijna dagelijks een klein verslag van mijn reis om mijn doel te bereiken op
facebook bram loopt
Tuina masseur en een stabiele basis en zo ver als mogelijk gereintegreerd in de maatschappij.

Geregeld zet ik wat op bram loopt blog

fijne dag groet Bram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten